smenu.gif
Obchod s publikacemi - účetnictví - daně - mzdy

Služby

Vedení podvojného účetnictví

  • zpracování účetních dokladů
  • kontrola saldokontních obratů
  • příprava podkladů pro přiznání k dani z přidané hodnoty
  • tvorba rozvahy a výkazů zisků a ztrát
  • evidence hmotného i nehmotného majetku
  • statistické výkazy
  • digitalizace a uložení potřebných dokumentů k archivaci na příslušném rejstříku
  • rekonstrukce účetnictví

Vedení účetnictví pro neziskové organizace

  • neziskové organizace
  • občanská sdružení
  • obecně prospěšné společnosti
  • nadace

Vedení daňové evidence

Zpracování a vedení Vaší daňové evidence

Účetní audit

  • účetní audit pro účetní jednotky, která mají povinnost auditu ze zákona
  • provedeme i v případě Vašeho zájmu

Ekonomické poradenství

  • příprava výkazů a podnikatelských záměrů pro získání úvěru u banky
  • tvorba Cash-flow
  • ekonomické ukazatele společnosti
  • projekce hospodářského vývoje společnosti
  • návratnost investic
  • měsíční výkazy dle potřeb klienta

Mzdy

Komplexní zpracování mezd.

  • zpracování mezd malé i velké organizace
  • zpracování výkazů pro správy sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
  • roční zúčtování daní
  • jednání a provádění kontrol PSSZ, zdravotních pojišťovnách a finančních úřadech
  • personální poradenství
  • sepisování pracovních smluv a výpovědí
  • cestovní náhrady, použití služebních aut pro soukromé účely, stravenky

Archivace dokumentů

  • uložení písemností
  • vypracování skartačního plánu
  • doprava, skenování, skartace

Pronájem sídla firmy

  • úspora nákladů na vlastní kancelář a recepci
  • poštovní služby: přijímání a evidence poštovních zásilek, přeposílání nebo vydávání oprávněné osobě
  • označení sídla společnosti obchodní firmou a identifikačním číslem

Digitalizace účetní závěrky

  • digitalizace potřebných listin
  • zaslání na obchodní rejstřík

Prodej nových společností

Pokud potřebujete rychle začít podnikat nebo převést svou činnost na novou společnost, je nejlepším řešením zakoupení již existující společnosti neboli ready-made společnosti. Zajistíme Vám prodej nových společností. Sjednáme valnou hromadu i během 1 hodiny a vy můžete začít ihned podnikat.

Hlavní výhody ready-made společností:

  • společnosti byly zapsány do obchodního rejstříku a mají IČO
  • společnosti nezačaly svoji činnost a jsou 100% bez závazků, mají plně splacený základní kapitál
  • můžete začít ihned podnikat

Zakládání nových společností na klíč

V případě, že chcete založit novou společnost nebo si přejete pouze rozšířit své podnikatelské aktivity prostřednictvím nové právnické osoby, je dalším řešením založení nové společnosti.

Zabýváme se zakládáním nových společností různého typu, počínaje od společností s ručením omezeným, akciových společností až po zakládání družstev či nadačních fondů.

Zařídíme pro Vás veškeré potřebné formality rychle a levně. Novou společnost jsme schopni zajistit včetně zápisu do obchodního rejstříku již během 3-4dnů.

Výhody našich služeb:

  • zajistíme veškeré formality vč. notářských zápisů a vyřízení živnostenských listů
  • zařídíme bezproblémový a rychlý zápis do obchodního rejstříku
  • ušetříme vám mnoho času
  • vy se vyvarujete zbytečných chyb a omylů, čímž šetříte i své peníze

Nabízíme Vám založení nové společnosti na klíč i na Slovensku, Polsku a Chorvatsku.

Poskytování sídla společnosti

AKCE: cena pronájmu sídla společnosti od 390 Kč za měsíc!!!

Hledáte sídlo pro svou společnost - právnickou osobu? Hledáte dobrou adresu pro svoji firmu?

V naší nemovitosti Vám poskytneme adresu pro Vaše registrační sídlo v Praze.

Nabízíme služby virtuální kanceláře v Praze - poskytnutí adresy pro sídlo firmy, poskytujeme poštovní služby, administrativní služby, přeposílání a sken korespondence. Naším krédem je spolehlivost a diskrétnost.

Žádný registrační poplatek!

Praha 10 - nejméně kontrol finančních úřadů

Zajistíme nezbytné administrativní služby:

  • přebírání došlé pošty
  • přeposílání došlé pošty zákazníkovi
  • vedení knihy přijaté a odeslané pošty
  • přeposílání nascenované pošty na Vámi uvedenou e-mailovou adresu
  • případně přidělení telefonní linky s aktivním přesměrováním na Vámi zadané číslo
  • možnost využití běžné kancelářské techniky, např. kopírka, fax, scanner, atd.

Nabízíme i další služby v profesionální kvalitě pro Vaši společnost:

  • zpracování daňových přiznání
  • zpracování účetnictví
  • zpracování mezd
  • zastupování v případě kontaktu se státními orgány

Pro zápis do obchodního rejstříku obdržíte od nás všechny potřebné dokumenty:

  • souhlas majitele domu
  • výpis z katastru
  • nájemní smlouvu

Napište nám

Máte-li zájem o nezávaznou nabídku účetních služeb, napište nám počty jednotlivých dokladů s informací za jak dlouhé období to je (faktury přijaté a vydané, pokladní doklady a položky bankovních výpisů) a periodicitu plátcovství dph. Pokud máte zaměstnance, tak také počet zaměstnanců.

Zpráva

Pokud si žádáte odpověď
5 + 2 =
Vyplňte výsledek - spamová ochrana



Kontakt

Rektorská 22
108 00 Praha 10
tel: 274 781 676
gsm: 603 426 895

U Nikolajky 23
150 00 Praha 5
tel: 603 426 895

Mníšek pod Brdy 135
252 10 Praha-západ




Napište nám »

S úsměvem


Ó daně, ó daně »

Vzor daňového dokladu »

Na úřadě »



Aktuality

Kategorizace účetních jednotek

23.3.2017
V roce 2016 došlo k novele zákona o účetnictví. Zde byla zavedena kategorizace účetních jednotek a nové podmínky pro povinné ověřování účetn...

Novela občanského zákoníku od února 2017

1.3.2017
Od konce února letošního roku se nás dotkne ?malá? úprava občanského zákoníku. Změny se týkají předkupního práva, nájmů, výživného, ale i za...

Zjednodušený režim EET

21.2.2017
Tento režim se používá na palubě dopravních prostředků pravidelné hromadné dopravy. Tento režim také používá podnikatel, který nemá stále př...

Povinné údaje na účtence

20.2.2017
V rámci zákona o EET je ustanoveno, jaké musí mít účtenka náležitosti. Metodický pokyn toto ještě upřesňuje. Na účtence tady musí být 1. ...